Fredag den 12 December

I dag vaknade jag vi 4 i dag på morgonen och tänkte lite på drömmen jag haft... jag hade tydligen blivit ihop med stoffe haha.... Inte just det mina känslor säger just nu.... jag har lixom inget intresse för någon så direkt utan jag lever för mig själv:) det känns skönt:) jag pallade mig upp på toan sen kröp jag ner i min varma säng igen :) hihi mysigt :P På skoj skickade jag iväg ett sms till Stoffe och frågade om han var vaken :P haha jag lyckades väcka han höll han vaken i en timme sen somnade jag :P så smidigt :P upp igen vi 8 men var trött och ville bara mysa med bäbisen :P haha typiskt mig :P så kom inte ur sängen från 20 över 9 :S Då blev det lagom stressigt... kom 5 minuter för sent till min apu illa pinkat av en trä häst :( fan oxå... men men det var ju sista dagen i dag och skulle ägna mig åt min marknadsundersökning. Men fick uppgiften att plocka upp alla ny komna varor... boring... haha sen kom anna och räddade mig till lunch... jag tryckte i mig en hel pizza i dag fet som man är... men jag ångarar det stort för fan så ont i magen jag hade hela dagen sen :( snyft... Väl tillbaka efter lunchen så var det bara börja med marknadsundersökningen :P haha det gick bra så har snackat med 20 olika personer :P haha
Och en annan sak jag blev väldigt glad över var att jag träffade Néa:)<3 så länge sen jag träffade henne... tänker ofta på henne och våra tider vi en gång hade... ååå jag saknar dom.... haha kommer aldrig glömma våra killsnack:P haha Jag ville verkligen ha kille och hon var vid min sida när jag träffade min första kille... men där slutade oxå vår vänskap :( den rann ut i sanden och det är jag verkligen ledsen för... Måste verkligen försöka att ta upp den igen...
Sen har jag tänkt en hel del på lilla Zascha i dag... Saknar alla hennes brev måste ta tag i det... hon är en av de underbaraste personerna jag vet...
som sagt hade jag ont i magen hela eftermiddagen... Höll på att få spy i dag på jobbet :( suck vill inte att jag ska börja få matproblem igen... Jag känner mig så vissen... jag vet inte vad det är men jag känner mig dålig i hela kroppen och har ingen aning om vad det kan vara jag blir i alla fall orolig... men känns dumt att kolla upp det ... det är säkert bara inbilning... När jag slutade i dag fick jag en jätte fin Mine skål för över 400kr:) hihi Fast min stora kärlek inne på Cervera var ju iallafall det lilla glashjärtanet i glasskåpet... en dag ska jag köpa det när jag har ekonomi för det men jag är verkligen förälskad i det:) hihi
Väl hemma igen så mår jag fortfarande dåligt:( känns inget bra när man skulle iväg och träna på kvällen... men det blev faktiskt lite bättre då höll bara på att spy på hästen en gång när vi kom i otackt... Jag fick lilla ozo i dag:P Hon är så söt:P men hon vill gärna ta betet och springa iväg:( men hon gick väll okej som sagt tänkte jag mycket på min sitts och har kommit på att jag förlorat mycket av mina muskler som jag en gång haft:( Men jag kämpade verkligen i dag och i mon kommer jag nog inte kunna gå pga träningsvärken i mina ben :P haha XD Jag är så sjukt sugen på att skaffa mig en sköthäst som jag kan rida och ta hand om... men vart ska jag börja leta? Kommer jag få ge upp och bli utan sköthäst om jag väl börjar leta? vågara jag riskera det ? jag vet inte ska tänka lite mer på det :P men jag ska nog ta fram mina gamla häst böcker och kolla lite olika träningsövningar :P haha
Fick oxå reda på att jag ska göra hål i läppen i mon ;) grr nice vid halv 5:) kanske man ska lägga in en bild i mon på mig sj:P haha Ego man är:P
Nu ska jag plugga lite och äta kanske skriver något kul senare;)
Pussar Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0