Fredag den 19 December

Jaa nu sitter man här igen:P haha vilket liv man har :P
Igår var faktiskt en lyckad dag tildusen kom ju till skolan wiiieehuuueee:P haha som vanligt har vi alltid kul på vår möten :P haha vi råkade skolka från en lektion :P haha:P sen råkade vi förstöra tildas skåp:P haha så vi var tvungna att låna en hammare:P och fixa till det haha kul kul har men
Natten mellan onsdagen och torsdagen drömde jag om att jag var med en killkompis:S hum fast den var versta overklig... haha sen drömde jag om att jag bad min vän anna att göra hål i örat på mig att det bara var att trycka igenom nålen fort haha så nu är jag faktiskt lite pepp på gör aett hål i örat... fast gör det ju sj då :P haha får tänka på saken... i går var jag även på stan med mamma och köpte en ring till läppen men den var lite stor :( så får köpa en ny... men var tvungen att byta till en ring för olatan på den andra piercingen skavde sig in... sen det andra hålet på framsida blev bara varigare:(
i dag var det sista dagen i skolan:) hihi så gorde mig lite extra fin bara för jag visste han skulle kolla på mig och jag såg hans blick... men ingen reaktion i dag och inte tänkt så mycket... Haha tilda och jag hade jätte kul åt sne snopp :P haha gus vad jag skrattade och i matsalen när vi satt och åt haha så kul :P haha hoppas han inte fattade att det var han vi snackade om :P
men har lärt mig värdens goaste uttryck... haha
Jag har gjort en Micke:P haha bara tilda och jag som vet vad det betyder :P haha
sen följde jag med tilda upp till stallet :) mys:) jag är så otroligt glad att vi har hittat tillbaka med vår vänskap... har saknat den så mycket... hon fick för sig att vi skulle skritta ut med hennes häst så vi red tv¨å på den barbaka :P haha så mysigt :P hihi och eftersom vi kom från skolan så hade jag stay ups på mig haha under ridbyxorna haha... bra ridklädsel ju :P haha men det var redigt härligt att rida två på tea:) haha även om tea drog iväg lite :P haha sen fulade vi oss med massor med sms till robin :P haha det var kul satt och kladdade lite oxå hihi :P
sen åkte jag hem då var det bara att äta lite och ta på sig sina egna stallkläder :) och åka till ridskolan :P fick söta top narrow i dag :) innan har det gått jätte bra med den ponnyn men i dag ville han inte riktigt gå i form... madde min ridlärare filmade oss:) kul så ska vi kolla på det den 28:P hihi spännande har inte filmat mig sen jag hopptävlade med Tärna snuttan:)
nu när jag väl är hemma så sitter jag här och segar ska snart gå ner och tvätta min piercing känner att det behövs...
Imon så ska jag träffa tildusen :) hihi:) kul kul :P

Pussar plåtsson

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejdär :) allt bra med dig denna Lördag?

2008-12-20 @ 18:47:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0