Fredag den 5 December 2008

Jaa dagen börjar väldigt väldigt bra:P haha vet inte om jag ska skratta eller gråta:P haha hade en sån sjuk dröm i natt :) min syrra var nämligen smått iriterad i dag på morgonen och väckte mig genom att sura på mamma... ett jävlar liv om man säger så... men jag somnade och då körde mitt drömmande igång ;) haha jag drömde att min syrra var sen till jobbet pappa hade redan åkt jag följde med henne hon hade parkerat bilen ovanför backen:O brukar alltid ställa den utan för huset nedanför backen:P haha vi gick upp till den och jag skulle ha min piercing i min väska i hennes bil :P haha helt plötsligt hade jag tappat min trumpinne ( varför jag nu över huvudtaget skulle ha en trumpinneXD) och den låg uppe i en tall utanför en grannes tomt:P haha  jag stälde mig på en gren för tallen var typ y formad haha bara dom hade sågat i mitten jenny kastade en liten träkloss på trumpinnen och den trillade ner och efter någon minut for även en hammare ner mycket mysko haha sen gick grenen jag stod på av och välte stegen som min granne stog påXD haha sen märkte jag att det började droppa någon konstig vit vätska från tallen jag tittade upp och till min förvåning såg jag att det växte kokosnötter i tallen haha (Livlig fantasi man har) och helt plötsligt så trillade alla nötter ner i huvudet på mig :S skumt haha men dom var juka typ och när jag delade på en så låg det klementin klyftor i den och nötter haha... (sen har vi en kockos nöt hemma till jul som min hund älskar att leka med.) den kom jag på att den kom från tallen och rullat ner för gatan och in hos oss fast det inte alls var så haha... snacka om bra start på dagen eller inte:P haha
Men som vanligt kom Bäbisen upp till mig (alltså min hund) han la sig i sängen och börja mysa:) haha som vanligt ville jag inte alls gå ur sängen utan bara ligga kvar och ta det lugnt:) Men kvart över nio fick jag krypa mig ur sägen gå på toa och försöka fixa ihop håret i en svans och snabbt som ögat slänga i mig min frukost sen ut i bilen och dra till prktikplatsen...
I dag var jag faktiskt pepp på att ta emot kunder haha lyckades sälja en hel del oxå :P hände inget specielt på prektiken i dag iallafall... hade bara en skrämmande tanke i huvudet han fick inte komma in då skulle jag gå sönder... Jag vill så gärna se han eller att han ska se mig lägga märket till mig men jag vill inte träffa han för han kan punktera mig:( vill så gärna tillbaka till skolan för jag vet att han är där... men jag vill ändå inte tillbaka vill inte att han ska beröra mig så djupt :(  fick sluta sent :( boring
så det var bara hem och byta om och dra till stallet :) Fick "lilla" Leopold... haha den största hästen brukar ha väldigt svårt för att rida han... men gick väldigt bra:) han gick fint och var snäll det enda som vi inte redigt får ihop är galoppen :) han är förstor och jag är för liten :( haha måste se kul ut för det känns precis som att rida på en stor älg eller något :P men det var kul och jag var väldigt nöjd efter lektionen:)

Just nu sitter jag här och tänker alldeles för mycket igen:( sånna där tråkiga jobbiga tankar som inte alls borde finnas... sånna som tynger ner en:( men försöker se posetivt på något som inte finns:S ska försöka tatag och plugga lite i kväll hade jag tänkt men vill helst bara sova just nu :( men i mon blir det lycka:P hihi ska fixa hål i läppen då :) grr kommer bli så nice:P Men jag ska ta mig något att äta nu får se om jag skriver något med sen i dag:)

Puss Puss Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0