Fredagen den 26 December

Jaa man sitter här och tar igen sig efter en går dag som inte var som alla andra:$ hihi så jävlar pinsamt :P
haha men börjar med att jag vaknar börja städa i ordning det sista sen tar jag mig en dusch och gör mig klar för mitt jul firande:P


Det var då lilla jag :P haha
jaa och jag fick äran att vara jultomte i år för min kusin som var sex år:P haha trodde jag lyckades med min utstysell...
haha snygg ju men min lilla kusin har kommit i upptäcks åldren så han sa direkt när han öppnade dörren det där är inte tomten det är Emma ju... haha men försökte få till mig en mörk röst :P haha men inte så bra på att ändra rösten...
haha men det blev dela ut lite paket:P haha fick en helgo morgonrock svart och mysig :P
men efter paket öppningen så ringer tildus och undrar om jag ska med på fest... haha klart jag ska med skulle bara försöka fixa någon som kunde köra mig... marcus hade just klivit ur duschen ( just det marcus är en killer jag börjat skriva lite med dom senaste dagarna;) haha ) så blev jocke som fick hämta mig:) haha tilda var med i bilen...
tilda
vi var på en fest hos någon kille som hette davve haha jag kände bara tilla och henne "kille" robin... men jag drack i alla fall en öl sen smuttade lite av tildas... och medans tilda och robin höll på i sovrummet blev jag bjuden av någon kille där på en öl :P haha sen när dom var klara drog vi till åsa på privat fest där tildas kusin emma var :) där var vi ett tag sen drack jag två klunkar barkadi russ (hur det nu stavas?:S) hände inget först tappade bara lite av synen och hörslen... sen sjönk jag ihop i köket och mådde dåligt... tilda fanns där för mig och fick mig att resa mig... haha fick spy i slasken... sen kom jag in på toa och försökte få upp så mycket som möjligt genom att köra fingrana i halsen... men hade redan fått ut allt jag gick omkring lite jag kommer inte riktigt ihåg men jag for ihop utanför toan har jag för mig tilda hjälpte mig in på toa och efter det började hela min kropp domnabort och jag tappade medvetandet... känns som allt hände under 15 min men enligt tilda hade det varit mycket längre dom fick in mig i sängen alla pratade om att dom ville ringa ambulans... men jag ville inte pga min bakgrund... tilda fick berätta för dom att jag gick på tabletter... men det var tydligen någon som ringt ambulansen... så kom upp två ambulans män.... fick följa med dom ut i ambulansen med tilda... dom pratade med tilda kunde inte redigt uppfatta vad men dom tyckte läget var lugnt... så tildas mamma hämtade oss körde oss till solemio så jag fick äta något:) sen gick vi ut på stan en sväng sen hämtade tildas mamma upp oss och körde oss till mysingsö till tildas kusin där vi skulle sova:) vi var uppe ett tag hon hade en härlig go brasa i köket som jag låg och värmde mig framför:) hehe sen vid 4 var det dags att sova... det var kolsvart i hela rummet... och jag sov på soffan.... och det känndes precis som någon låg och höll om mig... det var så äckligt kunde inte sova låg vaken tills det blev ljust ute... då försökte jag sova men sov oroligt... sen vid nio var det bara upp och ta sin medicin... den som, hade fått mig reagera som jag gjorde  kvällen innan... jag visste opm att jag inte fick blanda med sprit men när jag druckit öl och cider har det inte hänt något bara att jag tål mindre än vanligt... men två klunkar räckte för tabletten skulle reagera... ångrar mig stort... men man lär sig av sina misstag... så tänker inte göra om det igen... haha men efter jag tagit tabletten blev jag väldigt illa mående så la mig på soffan och tog det lugnt... haha blippade på mobilen när jag plötsligt känner hur jag får klor i runpan och katten ligger och biter mig i baken :S haha sjuk katt :P sen satt den uppe på mitt bröst och sykade mig... efter det hängde han i mina snören i tröjan... haha


tokkatten :P
efter det vaknade tilda vit ett och kom ut vi satt oss i soffan... kollade lite på tv:P haha
sen körde hennes kusin oss till stallet :P där vi hade det kul gick ut en sväng med hennes häst tea... sen körde hennes mamma hem mig... hon är en ängel sen lovade hon mig att hon inte skulle säga något till mamma om det med ambulansen... tur det :) väl hemma så bygger jag ihop mitt vatten fall jag fick av syrran i jul klapp sen kollade hon och jag på film:)

kollade på denna gulliga filmen haha naw blev som för älskad han hade ett hjärta av guld<3
haha och nu sitter jag här vid datorn peppar för festa i mon igen med tilda hahaXD jag är galem men då blir det att hålla sig till öl och cider ;) haha
ha det bra :)
Pussar Plåtsson

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

okej, jag förstår! det släpper kanske aldrig helt, men du ska vara glad åt dina framgångar :) det är guld värt.



härligt! oh det skulle jag också vilja ha :D

blir att umgås mest, händer själv?

2008-12-27 @ 00:27:29
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0