Lördagen den 13 December

Tjosan:P
I natt hade jag oxå en väldigt skum dröm jag var på fest med två av mina ex assis och micke:P haha assis bönade och bad för mig att han ville ha tillbaka mig:S haha jag dissade han rejält... sen försvann assis ett tag när jag sen letade efter han stod han i badrumet och tvättade bort blod från micke och mickes bror kroppar... då hade han mördat dom två han trodde jag skulle bli imponerad... men inte utan jag tog micke i min famn och bad om att han skulle fortsätta leva för jag älskade han :S sjukt jag vet .... sen levde micke upp och han klädde ut sig till kycklig:S sen skulle micke och jag gifta oss... sen vaknade jag av att jag var jätte kissinödig :P haha Sjuka drömmar man har :P haha
Sen när jag gick uppp hoppade jag över fukosten och började städa:P haha redigt bra det :P städade hela dagen tills jag hittade något gulligt :P
 <3 
Nämligen min lilla Bäbis som låg och sov under min säng:P hihi så söt :P Älskar verkligen han :)
Efter det åt jag lite var inget gott var lasagnett :( så petade ut pasta plattorna och åt dom och lämnade kvar köttfärsen :P haha typiskt mig :P
Sen var det dax för en mysig och skön dusch mumma på det :P haha För skulle ju hem till emma och tilda och göra hål i läppen wiiie:P haha :P
<3
LIte ego bild på mig innan jag gjorde hålet i läppen :P haha
Väl hemma hos Emma så var det trevligt :P haha gjorde lite ont denna gång oxå men inte lika farligt som förra:P haha och den blev helt rak<3<3 wiiiee undara vad mamma kommer säga:S
Sen kon tysken och hämtade mig så åkte vi runt lite saab raggare;) haha eller inte :P
När jag väl kom hem var pappa oxå hemma:S sa som det var och bad han förvana mamma han åkte nämligen tillbaka till julbordet där mamma är:P haha hoppas hon inte dödar mig i kväll :P
Så nu sitter jag vid datorn fast får inte det för jag har inte städat klart ännu :S men ingen hemma som ser mig :P haha
så får fimpa datorn efter jag lagt upp den sista bilden... och se ut som ett ängla barn när dom kommer hem och städa så snällt och sött :P
:P
Nu börjar datorn fucka sig men vi hörs ha det fint:)
Pussar Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0