Måndagen den 15 December

Hade ställt klockan på 6 i dag på morgonen men kom inte upp fråns halv 7 ;) haha typiskt mig:P haha hade en konstig dröm i natt men kommer knappt ihåg vad den handlade om bara att jag och en vän gick hem från stan typ:S haha När jag väl kom ur sängen i dag så gick jag in till sis och väckte henne men hon var typ redan vaken :P haha så myste lite med Bäbisen ;) grr haha sen var det bara upp och fixa till sig ;) haha mjukisbyxor är livet ;P jag kom inte försent till skolan i dag i alla fall :) hihi stolt ;) haha Tildus bus var där kryss i taket ;) haha det höjer dagen ;) men jag skulle dra efter mentor tiden in till buo :( jävlar skit hatar det och då drog tilda hem:( snyft... hos bup gör jag som alltid snor en knippe kakor;) haha mums det sitter aldrig fel men i dag blev det två knippor kakor;) haha marie kex och pepparkakor:P haha Idag hade dom bestämt sig för att skriva över mig från västervik till oskarshamn... suck suck vilket bollande... men det gick bra... Sen tillbaka till skolan en jävlar massor med hål hela dagen... boring :( såg micke i dag och det var som att titta på vem som helst... haha wiiiee jag har lyckats;) haha...
sista lektionen trodde jag nästan att jag skulle tuppa av och svimma hade så sjukt ont i huvudet. hede det även när jag var hemma... skulle plugga men kunde inte, så bara ta en huvudvärkstablett och gå och lägga sig:( och nu är jag typ nyvaken inte alls lika ont i huvudet:) så ska ta tag i mitt pluggande ska skriva iordning lite idrott det är kul det :) eller inte... haha
kanske skriver några rader till sen i dag
Pussar Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0