Måndagen den 29 December

Jaa då sitter man här igen det var ett tag sen an skrev men pappa har fått någon dator syndrom han sitter typ vid datorn hela dagrna tills han går och lägger sig på soffan... fattar inte vad en gamal kar kan tycka är så kul med en dator han sitter typ bara och läser aftonbladet och betalar ränkningar :S Men nu har jag fått en liten stund så jag kan uppdatera min blogg lite :P
haha lördags drömmarna kommer jag faktiskt inte ihå inte någon av drömmarna dom senaste nätterna vilket är väldigt konstigt men i alla fall lördagen fixade jag mig för hade bestämt mig för att hur eller hu träffa marcus på något sätt :P haha jag visste vad jag ville om man säger så... det är status att ta  han ;)
jag blev i alla fall ganska nöjd med min sminkning fast det syns inte så bra på bilderna:) kläderna gick jag igenom hela min garderob för jag visste inte vad jag ville ha på mog men tillslut hittade jag något som fick duga:P

min klädsel för kvällen ;) hehe

Jaa sen var marcus så gullig och snäll att han körde mig ut till kristineberg för där skulle jag möta upp tilda för skulle på en fest hos en kille som hette magnus:P han var lite söt faktiskt :P haha hade vara gamla vanliga sjuka samtalsämnen :P haha och som alltid kommer sne pitten upp i samtals ämne haha
 
Jag och tildus på toan ;)

Tilda i telefon :P haha

finns inga bättre stunder än dom som är med tilda:P
efter ett tag får dom för sig att vi ska byta fest och den festen är aldeles intill där tilda bor så vi drar hem till henne så vi får åka med hennes mamma ut till mysingsö för vi hade kokat ihop en plan hur vi skulle komma till våra ragg i natt skulle vara så att mitt ragg skulle hämta oss och kära oss till stan sen skulle han köra mig hem morgonen efter och tildas ragg skulle betala taxi åt henne hem :P haha men det sket sig för tildas mamma har en sån bra magkänsla så hon skulle ha sten koll på tilda så när vi varit ett tag ute i mysingsö och passat lilla tindra gumman kom hennes mamma och pappa ut och det blev ett jävlar liv... visst jag förstår att tildas mamma vill hennes bästa... men jag vet oxå man måste göra sina misstag för att förstå vad man gör för fel... jag visste inte vad jag skulle säga satt bara tyst... till slut kom emma hem sjuk och febrig och hennes mamma och pappa åkte... tilda fick för sig att vi skulle ut och gå så fick låna ett par leggins och ett par jeans i stället för min korta kjol sen en kofta och ett par convers skor... haha jag blev lite sugen på att köpa mig ett par sånna:P haha vi skulle gå till shell haha typ en mil dit :P haha men vi han gå i tio minuter så ringer tildas mamma... och hon kan dyka upp vart som helst när som helst så det var bara till att börja springa tillbaka:P haha väl innan för dörren var det bara till att svara... då sa tilda att hon skulle ringa när vi gick och la oss så kanske en kvart senare ringde hon och sa att vi gått och lagt oss:P haha sen skrev jag sms till marcus och frågade om han visste om det fanns några poliser ute så snodde vi hennes kusins bil:P hon visste ju om det :P så körde vi en sväng haha det var skoj det :P haha alltid lika kul att vara olagliga... men det var lugn och försiktig tur som tur var ;) haha sen parkerade vi bilen och satt oss vid tv :) efter ett bra tag hör marcus av sig och säger att han kan hämta mig wiiieehuuuee;) haha så var det bara byta om och måla dit ögonbrynen:P haha sen ut och möta han:) sen körde vi mot stan :P haha sen var det oändligt många jävlar trappor haha fy fan så död man var när man kom upp för alla trappor sen in i han otroligt mysiga lägenhet:) me like:P haha det dröjde inte länge innan vi båda låg i hans säng :P och helt plötslitgt började det hetta til lite väl mycket när han var på väg in i mig så var vi lite för snåla med uppvärmingen och lite för sugna så jaa vad kan man säga det gick ju inte som planerat... utan strängen på hans... gick av och det börja blöda satan först trodde vi att det var jag som fått mens för jag skulle ha det efter.... så vi tänker vi fortsätter i duschen men i duschen upptäcker vi att det är han som blöder:S haha jag som har jätte blod skräck när det gäller andra höll på svimma så var tvungen ta mig en handuk och gå och lägga mig på sängen ett tag... när jag började komma tillbaka så gick jag tillbaka in i duschen så stod vi och myste i duschen en stund... sen började han bli kåt igen haha kanske inte världens bästa att få stånd i ett sånt läge... sen gick han ut och började torka blod i hela lägenheten och sen var det bara byta täcke och så vidare... sen gick vi och la oss i sängen... lite lite mys för min del men men :P vaknade halv tio med panik glömt ta min medicin haha... fixade det och vaknade sen vid 1 då marcus vaknade:P haha sen var det bara att upp och klä på sig lite... ohh när jag kollade ut genom hans fönster blev jag rysligt kär i utsikten :P haha han fick köra hem mig sen oxå... något som förvånda mig väldigt mycket var när han släppte av mig så kysste han mig.... hallå man kysser aldrig ett knulll haha:P enligt mig.... Väl hemma så är man jätte trött går och segar lite... sminkar sig lite för man känner sig halvft död:P

halv döda jag då :P haha
medans jag tog en ego bild kom lilla mammsen och sis och ville oxå vara med:P

mamms och ja


sen drog syrran och jag till stallet en sväng kolla på ridlektionen madde spelade in den blev bättre än vad jag trodde tycker det är så illa att se sig själv på bild:P haha
sen när jag kom hem från stallet somnade jag på sängen och vaknade vi tolv trodde det var morgon men icke så vi körde i gång en film igen :P filmen Corpse Bride:) den var bra lite seg i början men me like it:P
 men oj shit vad klockan rinner ut måste i säng nu så får skriva resten i mon :P
Pussar från plåtsson så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0