Onsdagen den 10 December

Tjosan hoppsan :P haha
Nu sitter man här vid datorn jätte stressad har ju egenteligen inte alls tid med att skriva blogg men vad fan.... haha pluggar matte har nationellt prov i mon segt segt jag hatar det... sen måste man gå uppp tidigt och gå till skolan... inget kul kan jag ju lova... Bläää på det :P
I dag var det redigt segt att vakna inte alls pepp... men jag fick ta mig ur sängen och försöka limma på ett lite snyggt leende:) haha
Mamma var hos läkaren och gjorde massor med prover... så lom 10 min för sent till apun:S inget kul... men dom sa inget... Jag har kommit på att jag kommer bli arbetsförstörd där... haha varje gång det ringer kommer jag svara: Välkommen till Cervera det är Emma kan jag hjälpa till med något? haha blir bra:P
I dag behövde jag inte bara gå och damma massor med tallrikar utan jag fick märka om två olika servicer snacka om segt.... pilla bort tusentals prislappar för att sedan sätta dit lika många igen... segt segt... haha
I dag var jag och köpte mig en älskad piercing till läppen och jag hoppas jag kan fixa ett hål i helgen :P hihi

Nu ska jag räkna vidare:P
Pussar Plåtsson

Önska mig lycka till :P haha

Kommentarer
Postat av: Caisa

Svar: Åh, TACK så jätte mycket! :D Jag har önskar mig massa pengar så att jag kan köpa en Nikon D60 :)

2008-12-10 @ 17:03:53
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Fatma

Hoppas imorgon blir en toppen dag för dig istället :)

2008-12-10 @ 18:50:27
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0