Onsdagen den 17 December

Igår somnade jag i svenska boken under min pluggning... jag är helt slut i min lilla kropp:( vad ska man ta sig till ? gick upp vi tio på kvällen och åt kvälls mat sen gick jag och la mig igen med mina två små älsklingar :) Min söta hund och katt :P haha låg och kramade kudden tills jag sommnade... vaknade vid tre i natt igen... sover så dåligt  nu :S vaknar någon gång varje natt :( gick på toa och gick och la mig igen... drömde en skumm dröm om mitt ex assis i natt... han och jag hade börjat umgås så frågade jag han älskar du mig fortfarande? jag var nästan övertygad om att han gjorde det... men han sa nää det gör jag inte... jag har kommit ifrån mina känslor med dig... (jag vet inte varför jag drömmer så mycket om olika folk...) i dag på morgonen var det i alla fall jätte svårt att komma ur sängen.... jag var otroligt seg ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare... jag är typ lite halv depp idag :(  men kravlade mig ur sängen och slet på mig mina arbetsbyxor;) grr haha sen i väg till skolan typiskt mig så kom jag sent till första lektionenen... men det gör väll inte så mycket .... missade ju inget i alla fall :P andra lektionen var vi på julkonsär som några esteter hade satt ihop.... den var väll okej.... gillade i alla fall killen som sjöng en lite lugnare låt... haha jag är så känslig för sånt fick ståpäls på kroppen :P haha och framför mig satt en kille med skit snygg frisyr svart och röd det blir så jag saknar mitt svarta och röda hår jag hade en gång i tiden... svenska provet gick väll helt okej i dag :) skönt att ha årets sista prov klart... så ska jag bara slut föra det sita i alla kurser som ska vara klara till jul...
i dag lyckades jag ingen rektion alls... då ska jag bara lyckas med mål två att inte tänka på han ... haha i dag har det gått ganska bara har ett nytt offer som jag spanar in lite i smyg ;) hihi kul kul:)
Nu ska jag fortsätta med mina tråkiga diagram så jag blir klar och kan dra hem:P haha är vrålhungrig som alltid:)
Pussar från lilla Plåtsson


Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: ja det har jag ^^ :) trevlig kväll!

2008-12-17 @ 18:16:56
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0