Onsdagen den 24 December (Julafton)

Idag vaknar jag klockan 6 av att jag är pisse nödig jag går på toa vid 9 och för jag känner mig verkligen helt slut av allt mitt drömmande:S när jag gick och la mig vid nio igen drömde jag något sjukt men tråkigt nog kan jag inte komma ihåg vad det var :S haha att medicin kan få en att få ihop så mycket om nätterna... men det sägs att man ska vara utvilad när man drömmer men jag är så jävlar sjukt trött på morgonen... känns som jag inte sovit någonting:) haha
just det nu kom jag på vad jag drömmde igår haha drömde att jag och mamma var ute och gick:P haha gick upp på grannen bakom vårat hus garageuppfat och kom till en gångbarna endast upplyst av maschaller :P haha där kom det även en buss som åkte in i en hiss gick även ett tåg där:S mamma och jag kom in i någon stor garage bygnad haha där vara det massor trappor över 50 stycken först springa upp för en trappa sen springa ner för en trappa för sedan springa upp för en trappa där sprang vi i en evighet :P haha jag var så sjukt slut så kom vi fram till en glasskiosk... där dom sålde glass som vara stora runda kullor min mamma gick fram till luckan och tog ett bowlinggrepp på en klot och gav gubben i kiosken pengar... då frågade han ska du inte ha en bägare att ha glassen i? men mamma körde utan :P haha sen blev glassen plötsligt sockervadd :P haha så sjukt konstig...
men i alla fall i dag på morgonen kom min pappa upp på morgonen och väckte mig:o förvånad jaaa... pga att vi bråkade i går... så fort han kommer till mig och pratar med mig kan jag prata med han men om han är tyst så är jag oxå det... haha han hade gjort värsta skinkfrukosten :P haha sen kom min moster och levererade paket tills i mon ( vi firar jul i mon i stället) haha det kom två svarata sopsäckar under granen undra vad det är för skummt i dom haha två lik kanske:P näää nu ska vi inte vara sånna:P Jag och syrran fick för oss att vi skulle duscha ihop så då gjorde vi det :P haha och min syrra hade jätte kul åt att jag var så trött på att min noppare var borta och jag tog rakhyvlen och rakade bort det lilla jag hade till ögon bryn haha :P såg lite kul ut men efter som jag alltid målar mina ögonbryn så blev det mycket lättare att måla dom :P sen kollade vi på kalle anka:P haha jenne och jag hade våra dumheter för oss:P Sen blev det lite paket öppning för det är ju faktiskt 24 i dag :P blir mer öppnande i mon :P hihi:P just nyss har jag ätit lite god jul mat inte för jag äter så mycket :P pillar lite i det jag tycker är gott:P haha jag har faktiskt gått upp en hel del :P haha ligger på 53.1 kg :O känner mig lite tjock... men får försöka glömma det... min syster tvingade mig att väga mig...
nu ska jag städa lite på rummet så det är fint i mon när min underbara moster kommer:)
Pussar Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0