Onsdagen den 24 december

Tänkte jag kunde lägga in lite bilder på mig själv i dag och visa hur man ser ut ;)
har ju inte så mycket annat för sig på självaste julafton:P
<3
Min lilla bäbis kom in i dag på morgonen :) och myste:P


Haha jag med mina snygga ögonbryn som bara är målade:P


jahopp klädslen för i dag då :P haha snyggt värre:P


jag och syrran så klart :P


syrran och jag dok lite suddig bild:(


våran gran 08:P haha med liksäckar underXD haha nää vet inte vad det är men två sopsäckar:P alla andra paket är nere i mamma och pappas sovrum för inte hunden ska leva i sjunde himlen bland dom ;) haha


Zekes julklapp som det gick hårt åt :( haha min hund måste nog uppfostras lite:P


jag igen :P

Nää nu ska jag gå och kolla tv ett tag måste ju se tomten är far till alla benen :P haha
Pussar Plåtsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Merry X-mas och god fortsättning, hoppas att dagen har varit till belåtenhet. Tack snälla du för din fina fina kommentar, du får läsa vidare ;-)

2008-12-24 @ 23:00:51
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

åh, tack detsamma sweet :)

jadu.. jag har helt enkelt börjat äta bra! var där i femman/sexan som jag till och med var halvt vegetarian, men låter inte bra med anorexian hörru :/ men den är borta eller?



jarå jag blev helnöjd :D åh, fattar... men hoppas du får bra julklappar då om du inte fått nu då :)

2008-12-24 @ 23:32:00
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0