Söndagen den 14 December

Tjosan:P
Drömde inget konstigt i natt det enda jag kommer ihåg var att piercingen hade åkt ur och hålet var borta... men jag vaknade och såg att det var bara en liten dröm :P puhh Sen har jag pluggat hela förmiddagen inget kul alls boring som fan har gjort klart allt i arbetsmiljö och säkerhet... nu sitter jag och försöker skriva en filmrecension på filmen seven men det är ju bara så sjukt tråkigt....
I dag sa jag oxå upp all kontakt med Oso (Robin)... skönt slippa hans jävlar tjat... han jätte go vän om han inte skulle vara så jävlar negativ han drar ner en i skiten hela tiden... han vill bara att man ska se allt dåligt... fan jag lever inte mitt liv för må dåligt utan för att må bra ... Vill inte höra om massa gamal skit jag står för vad jag en gång gjort... det är okej... men jag kan oxå säga jag ångrara det.... balla på allt...
Mitt hål sitter där det ska jag kan inte låta bli att kolla på det ;) hihi lilla mormor ska komma på middag i dag hoppas hon inte börjar gråta blod bara för jag gjort hål i läppen...
För övrigt mår jag bra jag har duschat och rakat det som ska rakas förutom benen det måste jag hinna med oxå:)
Ha det gutt nu ska jag fortsätta med min sega jävlar filmrecension:(

Pussar Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0