Tisdag den 9 December

Trött gäsp dra täcket över huvudet sova vidare:P haha det var min första reaktion i dag...
Men det var bara att palla sig upp i dag :P haha inget kul:(
Men fixade till sig snabbt han även dra på lite maskara:P haha
Praktiken var seg i dag jävligt seg... tur att det bara är denna veckan kvar sen slipper jag det :P haha
På lunchen han jag springa till Oscars och hämta min mattebok... och jag såg faktiskt Micke haha men det gjorde mig i nte så mycket... känns skönt att jag har släppt han mer och mer nu:)
Sen hem efter praktiken rensa skolböcker och kolla vad det är som ska göras och det är på tok alldeles för mycket :S
Sen kom micke och hämtade sina saker äntligen blev man av med det haha :P Nu är det bara den andra som ska få tummen ur rumpan och hämta sin skit :P haha
Nu sitter jag och skriver idrott inget kul alls:( haha har egenteligen inte tid att blogga i dag men va fan :P tar jag från min nattsömn för sova kan man göra när man är gamal eller vad säger ni ? haha

Pussar Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0