Tisdagen den 16 December

Jaa då sitter man på lektion igen haha fick just reda på att lektionen innan att jag har ig i engelska men jag får möjligheten att läsa upp det nästa termin.... suck suck hatar engelska jag som trodde det var över nu att jag skulle få slippa det nu... men inte. Men jag har ju en sak att se fram emot och det är att jag får en helt ny lärare:) min engelska lärare jag haft har ju inte varit världens bästa om man säger så... nää nu ska jag ta tag i det jag ska göra på lektionen kan ju inte sitta och blogga hela lektionen vill säga... mötte micke i korridoren och denna gång kände jag inget det är skönt det...
Jag är sjukt sugen på att vara tjock och äta pizza i dag... men har inga pengar för det :(  jag är så grymt hungrig just nu har bara ätit en baguett  och sen frukost då men det gör ju ingen glad... vill hem och äta haha.. men jag ska sitta här till 10 i 4 :( snyft

Pussar plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0