Tisdagen den 16 December

Snar är skolan slut för etta år yiiipppiiieee:) hehe i mon blir det årets sista prov det ska bli gutt att ha allt avklarat :) blir bara att jobba med lite saker som man ligger efter med... sen jul lov... haha i dag har jag faktiskt kollat in Linus lite;) haha kan ju erkänna att han är snygg... skrev lite med han innan han drog till gymmet:) nice boy:) me like han är absolut inte som alla andra... Han är ingen sån som leker runt inte som det verkar... Men känner han knappt men vore ju inte fel att lära känna han lite mer:P haha
Nu har jag just skrivit klart svenska anteckningarna så nu är det bara läsa kapitlet i boken sen läsa häftet och sen läsa anteckningarna tills man svimmar av trötthet:S
För övrigt har jag varit lite små depp och hängig i dag... hatar gå så länge i skolan som jag gör för jag blir redigt hängig och grinig mot slutet pga att det inte finns någon mat... det finns ju men finns ingen allternativ rätt... men men får väll börja äöta flingor på skolan :) så jag kan överleva dagarna:)
Nu ska jag döda datorn så jag inte skriver bort mera tid haha... om jag har tid över efter jag har pluggat ska jag försöka få iväg ett brev till min älskade zascha... känner mig verkligen dålig har inte skrivit på jätte jätte länge:( dåliga mig men hon förstår säkert...
ha en bra dag :) nu ska jag nog inte in mer här i kväll och skriva kan bli lite tjatigt då haha...
Pussar lilla Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0