Tisdagen den 16 December

Jag vet att jag drömmde något skumt i natt men kommer faktiskt inte ihåg vad det var jag drömmde... i dag var det segt att komma upp ur sängen... det var kallt utanför täcket :( haha men jag lyckades krypa ur sängen vid 6.40 ;) haha så var det bara att hoppa in i en varm mysig dusch me love.... haha sen var det bara fixa sig eftersom jag redan igår visste vad jag skulle ha på mig i dag så var det lätt:) i väg till skolan kom i tid:) mohahah kryss i taket för lilla mig.... men tildus är inte i skolan i dag :( snyft hoppas inte det är något allvarligt...
Idag misslyckades såg micke och  det högg till i mig :S varför? jag vill inte det...
Massor med blickar på sig i dag för man orkat kläupp sig lite :P haha
nu sitter jag på min andra lektion praktisk marknadsföring ska sammanställa min marknadsföring... så får välll ta tag i mitt liv och göra det :) haha så jag inte halkar efter som jag är bäst på att göra:P
Sitter just nu och lyssnar på en gammal låt som jag lyssnade ofta på när jag satt på risingegården... Gamla minnen:) haha både bra och dåliga:P en viss del av mig själv saknar det :) det är ju tråts allt en del av mitt liv...
Nää nu ska jag ta tag i mig själv och göra lite nytta...

skriver väll lite senare i dag :)

Pussar Plåtsson

Kommentarer
Postat av: Fia

Sv: HEhe tack:)



Jo det är kanske bäst när det är live så att säga. Men kan ju va kul o ha med:)

2008-12-16 @ 10:30:24
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0