Tisdagen den 23 December...

Jaa nu sitter jag här igen... visst det har gått några dagar sen sist men endå :P
Jooo i söndags så hade jag en till märklig dröm :P haha min syster och jag hade kollat en liten snutt på tristan och isolde... och jag fick för mig att vi vara fångar både jag och min syster var killar:P haha kul värre... haha vi fick vandra genom en bäck haha jag släpade runt på ett stort trä block för att jag skulle bli utmattad och dom inte ville ha mig som krigare och släppa mig fri men inte... dagen innan hade även min syster snackat om en svampsås min pappa gjorde när vi var mindre och av en konstig anledning så fick vi den serverad:P haha efter det vandrade vi vidare på våran färd:P haha då sa min "bror" (Syster) till mig vi sätter igång strömmen på hästtoaletten...(men hallå vad är en hästtoalett?:O) vi gjorde det i alla fall och varje gång en hest fes så fick dom en elektrisk chok:O ( hade dagen innan läst på bloggen om att en stjärnkusk gav sin häst elstötar) haha vaknade  senare och började städa hela söndagen :P haha kul nöje fick i ordning på en del i alla fall men långt ifrån allt :P tänkte lägga upp lite bilder sen när det är helt klart :P
i måndags hade jag oxå en jätte skum dröm jag drömde om att jag skällde ut mitt ex:S haha han kom för hämta sina saker och han hade typ förstört hela hans bil invändigt :S och sen var han helt plötsligt inne hos mig... jag skrek åt han att jag hatade han :S helt skumt frida var där oxå... allt var i hop rört i alla fall... sen när jag vaknar går jag på toa sen börjar jag julstäda sen var det bara åka in till stan och jaga julklappar haha:P
tisdagen hade jag oxå en märklig dröm men jag kommer inte ihåg den :S men tisdagen var jag inne i stan med syrran och handlade dom absolut sista jul klapparna... på kvällen efter tolv rök även pappa och jag ihop... :( alltid varje jul måste vi rycka ihop...:(

Pussar plåtsson

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

åh, detsamma :)

en ipod, pengar & one tree hill säsong 2 står högt upp på listan! hehe, får se vad tomten har att erbjuda ;)



själv då?

2008-12-24 @ 17:37:16
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0