Tisdagen den 30 December

Jaa jag sitter som sagt och pluggar... haha som alltid vill jag göra allt annat än att plugga för det är ju så tråkigt... Suttit och läst massor med bloggar:) för första gången på länge har jag kommit på jag är inte kär i någon jag står fri... men jag kan inte neka att jag är kär i kärleken jag rentusagt älskar allt som har med kärlek att göra... som sagt har jag många gånger sagt att jag vill bli skådespelare... jag vill verkligen det men tror jag skulle bli redigt besviken på det yrket om jag fick börja arbeta med det :P haha så jag tror jag låter det vara en dröm... Men som sagt så tycker jag inte alls om sveriges väder som vi ha grått och mullet och jag blir så deprimerad av det... så i dag bestämde jag mig att jag har satt upp ett mål... jag ska flytta till grekland jag har aldrig någonsin varit där... men jag vill verkligen dit... tänkt dig att bo på en liten grekisk ö men härlig temperatur:) jag är sugen :P haha Sitter just nu och drömmer mig bort:P varför ska det vara så brotton att hitta en kille? varför hitta en över huvudtaget ? antingen ville jag ha en kille jag kunde hålla ihop med hela livet... eller har jag velat vara en ensamstående mamma... lixom vem fan säger att man ska ha kille... vad ska det vara bra för visst kärlelk är mysigt härligt och underbart... men mycket trassel bråk och skit med det oxå...
Ohhh jag vill verkligen flytta till grekland just nu :P haha
Pussar en drömmande plåtsson

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha kämpa på :)

2008-12-30 @ 21:09:49
URL: http://josselimini.blogg.se/
Postat av: Jossan

tack för tipset :)

ska se vad jag kan göra, det är faktiskt lite mörkare på bilden än i verkligheten :)

2008-12-30 @ 21:12:45
URL: http://josselimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0