Tisdagen den 30 December

Jaa jag han ju aldrig skriva klart i går men jag kom på en sak... jag fick aldrig min mens i söndags... och när jag vaknade på måndagen vit kvart övet 1 så hade mensen fortfarande inte kommit jag hoppade in i duschen för skulle fika med Tilda och Emma kvart över två :O skulle ta en snabbdusch men den drog ut på tiden... sen efter ett tag ploppade mensen igån haha mysko men kan vara för allt konstigt som hänt innan :P

jag i min mysiga morgonrock hihi alltid lika gutt att ha på sig efter en varm dusch ;) hehe


sen var det bara övertala pappa att köra in mig till stan men nää han hade bestämt sig för börja banta så han började laga sallad:( suck vad le man blir... min tanke var fan oxå nu kommer jag få leva på sallad i en evighet:P haha
efter mycket om och men blir alla klara mamma och pappa ska hämta sina ringar som dom har beställt och syrran skulle in och sola:P så åkte med syrran in tråkigt nog hade Emma och Tilda åkt hem :(
min mamma berättade för mig att mitt ex jonas skrivit till henne dagen innan julafton och undrade om han fick hälsa på bäbisen... suck blir så le... vill inte ha något med fanskapet att göra...
när vi väl gick ut i bilen upptäckte vi att det var frost på insidan av rutan så pappa skrapade utsidan och syrran insidan :P

sen när vi väl kom iväg så hade mammsen och pappsen problem att stänga dörren på mammas bil haha...
Syrran och jag hade tänkt sola lite men för mycket folk så orkade inte det... så vi gick på stan och kollade klädder och jag hittade en super snygg jacka och klänning min syrra hittade oxå en snygg jacka men det gick inte tvätta fanskapet...


min snygga jacka som jag hittade :P haha jag blev helt förälskad i den :P

och klänningen jag köppte haha vill verkligen ha sommar just nu :P
sen på kvällen blev syrran ledsen... för hennes kille håller på dumma sig...
men sen fick vi för oss att vi skulle kolla film igen haha Mamma mia:) den var faktiskt bättre än vad jag trodde att den skulle vara :) och det blev plåtssons julbord i dag oxå bestående av chips och dip, p-corn och cheez bolls:P haha mumma:P
till och med min söta bäbis var med vid tven:P


I natt kommer jag inte redigt ihåg vad jag drömde... men hade gått på toa och då fick jag för mig tydligen att mamma och pappa satt och spelade fia med knuff men så hade det tydligen inte varit... haha
sen hade jag skrivit till assis i natt vaken... haha sen fick jag reda han kommer ju fan hem i mon kväll... haha trodde ju inte han kom hem fråns i jannuari... sen kom jag på jag ska ju börja med min bilddagbok 1 janurai.... tur att jag kom på det :P haha får väll börja ta fram det jag ska ha:P 
i dag har moster cia varit här:) hihi nys nys och kevin:) som mamma skulle klippa:) blev bra jenny och jag drog in till stan och solade lite i dag så mys:) jag bara älskar att ligga i solariumet och känna värmen :) haha och på köpet blir man brun oxå :P haha 

just nu sitter jag här vid datorn ska leta fram mina skolböcker och börja plugga inget kul kan jag lova men måste göras... 
Pussar Plåtsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0