Torsdagen den 11 December

Tjosan hoppsan:P
Det börjar gå bra för min lilla blogg:P hehe fler och fler besökare:P det är lite kul:P
I dag vaknade jag av att jag blev skrämd av pappa när han tände i taket... som vanligt så är man alldeles för trött för att gå uppp så sover lite till :P haha sen kommer pappa upp igen som vanligt blir man alltid lika rädd brukar alltid vara Mammsen som kommer upp och väcker mig :P sen var det bara palla sig ner i duschen :P haha en lång varm skön dusch hihi:) så underbart svårt att ta sig ur bara man spolar ju bort mycket på tiden :P I dag orkade jag faktiskt fixa till mig :P haha faktiskt av en viss anledning jag visste ju vem jag skulle springa på i dag:$ hihi jag vet inte varför jag bryr mig om det... sagt och gjort så springer jag på han direkt efter provet... han hälsade:O förvånad... nja lite... Mitt nationella matte prov gick välll som det gick bra i början men jag blev stressad i slutet så det körde ihop sig i huvudet :S inget kul inte... men det löser sig sa han som sket i badkaret;) eller vad tycker ni ? Sen satt jag och snackade med Stoffe :) fick inte ut något kul av det idag... Men då kom micke förbi... suck kände bara hur det högg till innut i mig... varför måste den killen vara så sjukt snygg? och varför lägger jag märket till han ? Jag brukar då inte göra det.... suck stör mig på mig själv... Men jag vill inte ha han tillbaka... jag har bestämt mig... men jag tror jag ljuger lite för mig själv aja skit samma... jag trivs som singel just nu :) och nu är jag ärlig... Känns skönt och fritt att inte behöva tänka på någon... Men saknaden efter att få vara kär finns ju där.... men jag vill inte ha något för stunden bara det sårar mer än vad det gör nytta... jag vill ha något som säger mig ohhh jag älskar denna kille och jag vill leva mitt liv med han.... just nu har jag inte träffat en sån ännu jag har trott men om jag tänkt efter lite så vet jag att jag bara hoppas alldeles för mycket... men jag lovar den rätta kommer nog snart till mig med så länge lägger jag energin på att älska min omgivning... :) I dag har jag haft en tanke dag... vet inte om det är bra eller dåligt... Praktiken i dag var fakriskt väldigt kul :P mohaha kom ju inte fråns efter lunch... och jag har sålt massor i dag och stått i kassan en hel del:P kul kul :P haha sen var det bara hem och äta:) Nudlar så klart haha lever på det :P haha sen var det bara att byta om och dra till stallet fick Leonora i dag :) Det gick väll så där jag är inte nöjd hon gick i form ibland men hon slog väldigt med huvudet :S inget kul... sen har jag fått känslan att jag tappat formen väldigt känner mig som en påse potatis... Jag är så sugen på att skaffa mig en egen häst just nu... så pepp... men det finns inte tillräckligt med tid och pengar:( men vill så gärna ha en drömmer mig in i fantasins värd... men jag får se om jag kan skaffa mig en sköthäst med tiden:) så jag kan få lite lugn på mig själv blir ju lite desperat... haha nu är jag hemma igen och ska börja plugga boring boring... ska ficka klart ankäterna tills i mon min sista praktik dag i mon ju :P haha
För övrigt lyckades min idrötts lärare skrämma mig i dag så jag skrek haha :P tror hela skolan hörde mig ;) typiskt mig :P
Pussar Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0