Luftar hjärnan...

Tänkte eftersom jag håller på ändra om i min Nya blogg så lättar jag lite på trycket här eftersom jag känner att jag inte klarar av att inte skriva något. var just ute med Niki usch massor med snö ute igen tycker jag inte alls om. Men solen lös och det var härligt. på fredag åker älsklingen till örebro på dop usch tycker inte alls om det. Visst jag behöver nog inte vara orolig men jag kommer bli det i alla fall. Jag ska över till öland då för att lätta mitt sinne och inte bara sitta inne och tänka för mycket. ibland undrar jag varför jag inte kan följa med men jag vill inte fråga fall jag får ett nej. jag har försökt att tränga bort tanken på att han ska dit under två dagar men nu är det så när så det är svårt att tänka på något annat. Jag älskar verkligen pojken över allt annat och vill verkligen leva mitt liv tillsammans med honom. Vi har bestämt oss för att skaffa ett barn så var och köpte ett ägglossningstest som tar reda på vilka två dagar i månaden man kan bli gravid.
//Pussar Plåtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0